IDŐUTAZÁS - Történetek fotózásról, modellekről

Szorcsik Viki első címlapja 1995.11.16

2020. november 16. - Lukács István Pisti

Viki 16 éves volt amikor egy modellversenyen megismertem.szorcsik_viki_cimlap_002-blog.jpg
Rövidesen első címlapját fotóztam, de akkor még nem gondoltam, hogy később egy filmsorozatban, színházak színpadain, vagy akár a médiában műsorvezetőként is ismert lesz.
1995 -ben a NYÁR SZÉPE lett. A versenyt követően fotóztam az ünnepi díszben, és egyébként készült egy sorozat amiből lett az első Tina magazin címlapja.
Sajnos így elrepült az idő, így a mai napon 2020.11.16.-án éppen 25 éve jelent meg
Tizenhat évesen szerződött Veszprémbe, a Petőfi Színházhoz, és mint tudjuk Róla karrierje felfelé ívelt.
Én úgy gondolom Vikiről el lehet mondani 3:1-ben funkcionál.
Modell, színész műsorvezető, mely szerepkörökben egyaránt remekel.
Úgy gondoltam érdekesség erről beszélni, az évforduló kapcsán, de megkértem Vikit is, mondja el most mindazokat az aktuális eseményeket amik jelenleg zajlanak az életében és munkái körül.
Fogadjátok szeretettel.
blog-banner-alap-800x300-viki-1.jpg

Viki: Harmadik évadomat töltöm a József Attila színházban Budapesten.
Lassan 22. éve élek a fővárosban. Jelenleg két sikeres előadásban játszom a színházban.
Az egyik Budapest legjobb előadása díjat elnyert Szente Vajk által rendezett Macskafogó.
Pissyt az egyik ikonokus patkányt játszom a négy gengszterből.
Aztán ott van a másik nagy sikerű Rejtő Jenő, Vesztegzár a Grand Hotelben.
Kissé abszurd, de imádom játszani és szintén Szente Vajk rendezte.
Szeretek Vajkkal dolgozni. Vér profi és mindig tudja már az olvasópróbán, hogy mit akar látni a szinpadon.

Az elmúlt években szinte az összes magyar szappanoperában megfordultam kisebb nagyobb és főbb szerepekben is, de ezek közül talán a Korhatáros szerelem volt a kedvenc feladatom.
Nyilván sokan a Jóban Rosszban című sorozatból emlékeznek rám, ahol Judit főnővért alakítottam. Az országos ismeretséget annak köszönhetem.
Négy évig láthattak a nézők nap, mint nap a televízióban és láthattak számtalan újság címlapján. A mai napig rengeteg műsorban kapok meghívást, de csak akkor vállalok el szereplést, ha tudok vele azonosulni!
Nem kell mindenáron.

Jelenleg készülök egy nagyfilm forgatására, amit decemberre ütemeztek. Remélem sikerül leforgatnunk ebben a nehéz helyzetben, ami most a világot uralja.

A munkáim mellett pedig imádok utazni. Nagyon sok helyen megfordultam idén is. Kína, Bali, Panama, Mexikó, és Horvátország.
Az utazásaimról már hosszú ideje blogot is vezetek. Szeretek írni.
www.vilagaim.blogstar.hu/

Itthon is sokat vagyok mozgásban. Épp most is (2020.11.15.-én este) Orfűről tartunk hazafelé és az autóban pötyögöm ezt nektek.
Kirándulni voltunk a csodás Mecsek lankáin. Gyönyörű az erdő, rajongom a természetért.
Iyenkor mindig viszem a görkorim és a rollerem és gurulok bárhol, ahol épp kedvem támad.
A sport a lételemem:) megmaradt szerencsére gyermekkoromból:)
Talan ennyit röviden tömören az elmúlt 20szonX évről:)

További információk a weboldalamon: http://szorcsikviktoria.hu

facebook: facebook.com/viktoria.szorcsik/
Instagram: instagram.com/csikviki/
blog-banner-alap-800x300-viki-2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lukacsistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr3216287388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása