IDŐUTAZÁS - Történetek fotózásról, modellekről

Amikor átadtam tiszteletpéldányát annak a magazinnak ami az első címlapja volt, ezt mondta.: Ez a legszebb születésnapi ajándékom most, a 18. születésnapomon.

-Hát, ez bizony spontán megható pillanat volt számomra is.

2021. szeptember 03. - Lukács István Pisti

Amikor átadtam tiszteletpéldányát annak a magazinnak ami az első címlapja volt, ezt mondta.:
Ez a legszebb születésnapi ajándékom most, a 18. születésnapomon.
-Hát, ez bizony spontán megható pillanat volt számomra is.

Nem megrendezett időzítés volt, csupán így alakultak a szerencsés véletlenek.

Tóth Zsuzsát köszöntöm ennek a kis történetnek felidézésével, ezzel a bizonyos CÍMLAPPAL, és néhány fotóval.
toth_zsuzsa_01.png
Akik ismernek tudják, hogy egykori modelljeim 99 %-át én szólítottam le itt-ott a mindennapi életben.

Zsuzsi nem az én ''szerzeményem'' volt.
Őt annak köszönhetem, hogy egyik kedves modellem Beck Rita (Róla nem rég írtam) ismert már annyira, hogy tudta milyen lányokat keresek fotózásra, így Ő is besegített a felfedezésekbe.
Tehát, Rita szólította le és küldte hozzám.
Így született a mi ismeretségünk és néhány fotóanyag melyekhez természetesen már történelmi emlékeink fűződnek.

Egy lényeges megfigyelésem Zsuzsával kapcsolatban, hogy ismeretségünktől számolva eltelt 25 év.
Elképesztő, hogy szinte olyan mint volt.

Mit csinálsz magaddal, minek köszönhető ez az ''örök fiatalság''?

Az örök fiatalság titka, hogy ne öregedj meg.:)
Persze fontos a humor és a sok nevetés illetve, hogy minden érzelmedet élj meg maximálisan.
Sírok, nevetek, vihogok, nyeritek soha nem fogom vissza magam.
Rendben vagyok magammal.
Talán a belső fiatalság az örök.
Szeretem az életet és hálás is vagyok érte.

És a zene ugyanolyan fontos ,mint az ennivaló.

Milyen zenéket szeretsz?

Zenében sok mindent, a lakodalmas meg a techno kivételével.
01-800x300-300dpi.png02-800x300-300dpi.png
Régi szép idők voltak amikor jött egy jó alkalom és hozzá az ötlet, hogy - na,! ide érdemes lenne leugrani fotózni.
Általában biztos voltam, hogy eladom a témát valamelyik magazinnak. Szóltam egy-két lánynak és már mentünk is.
Ilyen volt többek között Veled is egy kiruccanás a Debreceni virágkarneválra, melynek anyagából mutatunk most.

03-800x300-300dpi.png04-800x300-300dpi.png
Aztán megérkezve a jelenbe, azt gondolom elmondható mi az amivel manapság foglalkozol.?

Filmrendező asszisztens vagyok, de sminkes munkáim is vannak. Nagyon szeretem mindkettőt!
Köszönöm neked ,hogy vissza repítettél az időben, ezekkel a képekkel!
Fontos állomása az életemnek mai napig, a fotózásunk!
Nem tudom az öregedés gikszer-e , de a munkádnak érték minden pixele!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lukacsistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr8616679212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása