IDŐUTAZÁS - Történetek fotózásról, modellekről

Nagyon meglepődtem, kaptam egy névjegyet és castingra hívott.

2019. március 12. - Lukács István Pisti

Egy vasárnap délelőtt a Budai Táncklubba siettem, amikor István az utcán leszólított.
Nagyon meglepődtem, kaptam egy névjegyet és castingra hívott.
Előtte nem gondolkodtam ilyenen.
-Én, válogatásra...?
banner-2-800x300_1.jpg
Azért bennem volt a kíváncsiság és hogy miért ne.
A Casting után elkezdődött a közös munka.
banner-4-800x300_1.jpg
Portfólió, Természetgyógyász címlapfotózások.
banner-3-800x300_1.jpgNéhány hónap múlva kiválasztottak a Westel reklámkampányához.
Furcsa érzés volt, hogy az utcán plakátokon, újságosnál saját magammal néztem farkasszemet.
A mai napig ha meghallom a reklám zenéjét, nosztalgikus érzések fognak el.
úgy gondolom, hogy egy hatalmas lehetőséget kihagytam Japánban, de akkor a szerelmet választottam.
Istvánnal a munkánk örök emlék marad.
A fotóin minden esetben visszaköszönt a modell egyénisége és a természetesség. Vidám, családi hangulatú fotózások voltak.
Ma is sokszor eszembe jut az egyik Természetgyógyász címlap készítése, amikor gyümölcsöket és zöldségeket építettünk a fejemre, sokat nevettünk akkor.

tgy-cimlap-1-72dpi-blog-400x450.jpg

tgy-cimlap-2_-400x536.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lukacsistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr4114685396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása