IDŐUTAZÁS - Történetek fotózásról, modellekről

- ''Itt állok az újságos előtt és én vagyok a Természetgyógyász magazin címlapján...''

2019. február 28. - Lukács István Pisti

Sokszor előfordult, hogy bejelentkeztek modelljeim közé, de általában ezek a lányok nem sok sikerrel jártak, bár mindíg megadtam a lehetőségét egy személyes találkozásnak.
Lang Anikó amikor először felhívott telefonon azt kérdezte, hogy foglalkozok-e idősebb modellekkel, mer Ő akkor volt 26 éves. Erre azt mondtam, hogy persze.
banner-2-800x300.jpg
Megbeszéltem vele jöjjön el a műtermemben.
Egy szempillantás elég szokott lenni, hogy eldöntsem, akarom-e fotózni, vagy sem.
Így történt ez most is, amikor Anikónak még semmit nem mondtam, de magamban már döntöttem, hogy rövidesen címlapfotózásra hívom.
Nagyon jól elbeszélgettünk, és mondtam, hogy majd hívom.
banner-1-800x300.jpgNéhány nap múlva bejelentkezett egy sminkes is, aki szeretne velem dolgozni.
Mondtam, hogy vannak állandó sminkeseim, de miért ne adnék lehetőséget neki is. Gondoltam, csinál egy próba sminket, aztán meglátjuk.
Két napra rá, megbeszéltük az időpontot, és felhívtam Anikót, hogy tud-e jönni fotózásra, mert kisminkelné őt egy sminkes jelentkezőm.
Kértem, -pakolj össze néhány színes ruhát, és gyere.
Persze, Anikó biztos előfotózásra gondolt, de boldogan jött.
Amikor ajtót nyitottam az volt az első kérdése, mit fogunk fotózni?
Közöltem, hogy címlapot.
- Ha ha.... -Természetesen nem hitte el.
banner-4-800x300.jpgSminkelés közben, ahogy lenni szokott, előkészültem én is a fényekkel és hátterekkel.
Néha rátekintettem a sminkelésre, és beszóltam, hogy szép legyen, mert címlapot fotózunk.
A sminkes kezében megált az ecset és döbbenten nézett rám, mert-hogy Ő még nem sminkelt címlapra.
Mondtam neki, -ha jó a smink, akkor mindegy hová lesz,....-nem?

Anikó meg humorosan megjegyezte:
-Ne törődj vele, biztos hülyéskedik István, - nekem is azt mondta, de az lehetetlen szerintem, hogy első alkalommal jövök fotózásra és címlap készüljön.
Sminkesünk némileg megnyugodni látszott izgalmától és folytatta művét, majd elkezdődött a fotózás.
Anikó nagyon természetes, laza, vidám volt. Könnyedén, jól lehetett vele fotózni.
Fotózás alatt ismét megkaptam a kérdést: ''Tényleg,... mire fotózunk?
Ismételten mondtam, hogy címlapra. -Persze most is hihetetlenül néztek rám.
banner-3-800x300.jpgMásnap Anikó sorozatát vittem elsődleges címlap ajánlatnak a Természetgyógyász magazin aktuális következő számához, és rendkívüli eset volt, mert Őt is magammal vittem a szerkesztőségbe.
Őszintén szólva, a sminkes nem igazán remekelt Anikó sminkjével de kiválasztották feltételesen. Jó grafikusok azonban korrigálták Anikó sminkjét, így két hét múlva megjelent a magazin.
/A címlap fotósorozatból a címlapon kívül nem is tettem fel többet. A fotók más alkalommal utána készültek./

Aznap délelőtt felhívott Anikó és csodálkozó, meghatódott hangon beszélt a telefonba.
- Szia István! -Képzeld,.... itt állok az újságos előtt és én vagyok a Természetgyógyász magazin címlapján...
lang_aniko-445x600-72dpi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lukacsistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr614660615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása