IDŐUTAZÁS - Történetek fotózásról, modellekről

Bódi Szilvi első címlapja 14 évesen

2020. november 02. - Lukács István Pisti

Bódi Szilvi első címlapja 14 évesen 1995.11.02.

Mielőtt megosztottam ezt a kis történetet, azért előtte egy jót beszélgettünk telefonon és elmondtam mire készülök.
Sajnos, az évek során nem maradtunk állandó kapcsolatban, de őszintén mondom Szilvi egy csupa szív, tűnemény, aranyos lány, mint amilyennek akkor megismertem.
Nos, akkor nézzük, hogy is volt a történet.

1995 nyarán egy modellverseny válogatásán ismertem meg Bódi Szilvit aki akkor még a 14. évét sem töltötte be.bodi_szilvi_tina_002_1.jpg
Néhány hónap múlva, augusztus 22 - 23. -án fotóztuk első portfólióját, melyre még ma is nagyon jól emlékszem vissza.
A fotók Budapest különböző pontjain készültek, melyeket Szilvi ruháinak stílusához kerestünk.
Ilyenkor jól jönnek azok a spontán lehetőségek is amiket egyébként tervezni sem lehet, de szerencsénk volt most is.

Margitszigeten a Duna parton fotóztunk, amikor egy túristákat szállító városnéző hajó kikötött melletünk., így ezzel jöttünk vissza a városba.
A hajón fantasztikus lehetőségek adódtak a fotózásoz.
A két napra tervezett fotózás első napján Szilvi korának megfelelő stílust, sportos, fürdőruhás anyagot készítettünk, másnap pedig a nőies elegáns stílust.
A másnap úgy kezdődött, hogy Szilvi fél napot ült ezért a csodálatos konty készítményért, de szerintem megérte.
Szokásomhoz híven, a portfólió fotózás alkalmával szoktam készíteni egy olyan sorozatot is, amit én úgy nevezek, hogy - címlap verzió -, és ezt meg szoktam mutatni néhány magazinnak akiknek dolgoztam akkoriban.
Így született Bódi Szilvi első Tina magazin címlapja is, mely 1995.November 2.-án jelent meg.
- Íme, ilyen volt akkor.

A két napos tesztfotózásnak, sok érdekessége van még, amiről még
sokatbodi_szilvi_harisnya.jpg tudnék beszélni, de ez most hosszú lenne.
Van azonban itt egy mellékelt kép, ami tulajdonképpen egy női harisnya dobozán van. Azt gondolom erről mégis kell mondanom valamit, mert ez a kép is Szilvi portfóliójának a része.
A történet lényege, hogy az egyik ügyfelem akinek cége női harisnyákat forgalmaz, felhívott telefonon, hogy nagyon gyorsan szükségük lenne egy olyan képre ami alkalmas lenne az új harisnyás dobozukra.
Mondtam, hogy semmi akadálya, válasszanak hozzá modellt, és máris megfotózzuk.
Emlékeztetett arra, hogy a napokban mutattam Neki egyik új modellemről készült képeket, melyek között volt olyan ami Nekik úgy ahogy van, tökéletesen megfelelne.
Mindjárt eljött hozzám, és kiválasztotta azt amire gondolt.
Ez volt Szilvi egyik fotója, ami az itt látható harisnyás doboz borítója lett.



 

A bejegyzés trackback címe:

https://lukacsistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr616270046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása